Home Sweet Home - Reisverslag uit Wilhelminadorp, Nederland van JeroenenVera - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Wilhelminadorp, Nederland van JeroenenVera - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

05 April 2013 | Nederland, Wilhelminadorp

Iets eerder dan oorspronkelijk gepland zetten wij weer voet op Nederlandse bodem maar we hadden beide het gevoel dat het goed is zo. We hebben zoveel gezien en gedaan, zoveel indrukken gehad. Het heeft ons veranderd, positief, nieuwe energie en weer leuke plannen voor de toekomst gemaakt. Ons spaarvarkentje moet nodig gespekt worden.

Als ik terug kijk naar de foto’s en de reisverslagen lees lijkt het soms onwerkelijk dat we dit allemaal hebben kunnen doen. De tijd is snel gegaan maar zeker niet te snel.
We hebben genoten, gelachen, soms onnozel gedaan en tenslotte tevreden het licht uitgedaan.

• 05 April 2013 - 18:35

Mariska:

Wauw, weer thuis! Hoop jullie snel weer te zien! Groetjes, Mariska

• 05 April 2013 - 20:52

Guus:

hoi,

het klinkt wel afgezaagd...welkom thuis.

ik heb genoten van jullie reisverslagen, maar ook van de foto's..ondanks dat de reclame van de douane/belastingdienst, behoorlijk vaak zat te irriteren..

groet,
    Guus

• 05 April 2013 - 21:33

Liesbeth Verkade:

Fijn dat jullie er weer zijn en dat jullie even langs kwamen vanmorgen. Zien jullie zondag. Liefs, ma

• 05 April 2013 - 21:54

Renske:

Welcome home! Enjoy your stay in wonderfull Wilhelminadorp!
    Hope to see you soon .......somewere......

• 05 April 2013 - 23:11

Rob & Femke:

Wow weer thuis! spreken elkaar snel!
    Greets Rob, Fem en .....

• 06 April 2013 - 10:00

Rita:

Heeey,

jullie hebben in ieder geval lekker genoten en straks kunnen jullie hier lekker genieten van de zon die wij nog tegoed hebben,hoop ik.
    Enjoy,

Rita,Jeroen en kids.

• 06 April 2013 - 20:27

Zoltan:

Ik heb genoten van jullie reisverslagen. Super trip! Nu lekker nagenieten en uitkijken naar het volgende avontuur. Groet Z