Sydney 4 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van JeroenenVera - WaarBenJij.nu Sydney 4 oktober 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van JeroenenVera - WaarBenJij.nu

Sydney 4 oktober 2012

04 Oktober 2012 | Australië, Sydney

WE ZIJN ER!!!!
Na een hartelijk welkom van een dronken aboriginal en een schreeuwende dronken vrouw op een bankje, voelen wij ons ondertussen erg thuis.

We verblijven in Hotel Springfield Logde, Kings Cross aka de "Rode Buurt". Amsterdam is niks bij ;-) maar na 2 dagen blijkt het allemaal wel los te lopen.
Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum.

We hebben inmiddels het Opera house gezien....deze is grijs ipv wit...mmh hij staat ook omringt met hoge flatgebouwen, maar nog steeds ZEKER de moeite waard.
We hebben ons plekje alvast gereserveerd voor New Years Eve!

Telefoon en een Australische bankrekening hebben we geregeld en morgen gaan we voor de camper kijken. Deze staat in een dorpje naast Sydney en daar worden we morgen naar toe gebracht. Als het bevalt dan hebben we volgende week vrijdag een Toyota High Top! SUPER SUPER SUPER veel zin in.

Morgenmiddag een dagje strand (Bondi Beach) en zoals ze hier zeggen Safety for the Beach....SLIP SLOP SLAP, Slip on a shirt, Slop on the 30+ sunscreen, Slap on a hat.

See you later aligator

• 04 Oktober 2012 - 12:34

Brigitte Kater:

Hoi Vera en Jeroen,

Wat hebben jullie al veel gedaan in die paar dagen! Bij deze heel veel plezier toegewenst!

Groeten,

Brigitte

• 04 Oktober 2012 - 13:27

Joep:

Good busy, maak ze gek daar!

• 04 Oktober 2012 - 14:17

Lizan:

In één woord: nice! Nice dat jullie goed zijn aangekomen. Nice dat Sydney leuk is. Nice weer ook (hier regent het zo ongeveer non stop)! Ennnn nice outfit Vera ;).

Kusjes!

• 04 Oktober 2012 - 16:29

Jan Hoogland:

Hoi Vera en Jeroen,
    Goed nieuws dat jullie zo goed zijn aangekomen en dat jullie start ( hik! bloody hell) zo goed is.
    Het is hier ook slib en slobber maar dan van de regen de de blubber.Leuk zo'n verslag want dan kunnen we ook een beetje meegenieten van jullie mega reis!
    Hartelijke groeten Jan en Marjolijn

• 04 Oktober 2012 - 16:34

Marije :

Vanaf m'n nieuwe iPhone zie ik dat jullie helemaal op je plekje zijn daar;)
    Goed om te zien en lezen hoe goed het gaat!!
    Ik ben nu al benieuwd naar de foto van de camper.
    En mail of sms snel ff jullie ausie telefoonnr ;)

Liefs marij

• 04 Oktober 2012 - 22:58

Marloes:

Top top top! Enne, heel goed van dat plekje! Wordt wel lang bezet houden ;-) xx

• 07 Oktober 2012 - 09:33

Gerda:

Ha Vera en Jeroen,
    Wat super om te lezen. Het lijkt mij een heel avontuur. Zalig die zonninge
    tempraturen, dagje stand heb ik ook wel zin in. Wens jullie een goede start.
    groetjes Gerda

• 26 Oktober 2012 - 12:11

Henk:

Leuk dat jullie mooi weer hebben, wij ook:)
    Laat even weten wanneer je weer in Sydney bent, dan kunnen we wat afspreken.
    Groetjes,
    Alida en Henk